Είστε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης και αναρωτιέσαι εάν είναι απαραίτητη η κατασκευή μιας ιστοσελίδας, η οποία θα την αναδείξει; Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, επτά στους δέκα πελάτες θεωρούν δεδομένο το γεγονός ότι θα βρουν online, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εκάστοτε επιχείρησης. Στο συγκεκριμένο άρθρο θα μιλήσουμε λοιπόν για τους λόγους όπου ο κάθε επιχειρηματίας πρέπει να σκεφτεί σοβαρά την δημιουργία ενός site.
1. Καλύτερη διαφήμιση
Οι διαφημίσεις μέσω Facebook η μέσω άλλων εργαλείων, όπως το Google Ads, μπορούν να βοηθήσουν μια επιχείρηση να προσεγγίσει τους καταναλωτές της δυναμικά, με περισσότερη ακρίβεια αλλά και αξιοπιστία, συγκριτικά με την παραδοσιακή offline διαφήμιση. Για να αναπτυχθεί μια ενεργή, καθημερινή σχέση με τους χρήστες, η βελτιστοποίηση SEO μιας ιστοσελίδας αλλά και η online διαφήμιση είναι απαραίτητα βήματα, με μοναδικό στόχο να οδηγήσετε το κοινό σας, στην ιστοσελίδα σας. Με τα κατάλληλα βήματα, η ιστοσελίδα σας μπορεί να εμφανίζεται πρώτη στις μηχανές αναζήτησης, όταν κάποιος χρήστης ενδιαφέρεται για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία.
2. Συνεχής online παρουσία
Μέσω μιας ιστοσελίδας, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να βρει οποιαδήποτε πληροφορία θέλει για την επιχείρηση, ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκεται, ακόμα και εκτός των ωρών εργασίας. Ο χρήστης με αυτό το τρόπο, σας μαθαίνει, αναζητάει, ψάχνει. Είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος επικοινωνίας που αναπτύσσεται μέσω αγοραστών και πωλητών. Οι ώρες λειτουργίας της επιχείρησης αλλά και τα στοιχεία επικοινωνίας είναι απαραίτητο να υπάρχουν στην ιστοσελίδα. Επιπλέον, φόρμες επικοινωνίας – εξυπηρέτησης πελατών, φωτογραφίες των προϊόντων ή περιγραφή των υπηρεσιών της επιχείρησης είναι αναγκαίες. Είναι πολύ πιθανό λοιπόν, μια επιχείρηση να χάσει υποψήφιους πελάτες από ανταγωνιστές, όταν δεν έχει το δικό της site.
3. Εξοικονόμηση χρημάτων
Πολλές επιχειρήσεις στην αρχή, εξαλείφουν την ανάγκη ύπαρξης ενός φυσικού καταστήματος, προκειμένου να “γλιτώσουν” τα λειτουργικά έξοδα (ενοίκια κλπ). Με την δημιουργία μιας ιστοσελίδας λοιπόν, μπορείτε να μειώσετε σχετικά τις τιμές των προϊόντων σας, καθώς δε θα έχετε εξαλείψει τα παραπάνω και θα αποκτήσετε έτσι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ακόμα και με τη δημιουργία του φυσικού καταστήματος αργότερα, το site θα παραμείνει εκεί, λειτουργικό και έτοιμο για τις νέες αγορές. Με τη κατασκευή ιστοσελίδας, η προσβασιμότητα από όλο τον κόσμο, δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη. Από οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη, ο κάθε πιθανός πελάτης, μπορεί να σας βρεί με ένα μόνο κλικ.
4. Ανάλυση συμπεριφοράς των πελατών
Πολλά εργαλεία Analytics, δείχνουν την συμπεριφορά του κάθε υποψήφιου πελάτη. Για την ακρίβεια, δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης σημαντικών πληροφοριών και στοιχείων όπως ποιο προϊόν είδε ο πελάτης, ποιες προσφορές τον ενδιαφέρουν, σε ποια σελίδα προϊόντος παρέμεινε περισσότερο, πως βρήκε την ιστοσελίδα κλπ.
5. Ενίσχυση εταιρικού προφίλ
Εάν μια επιχείρηση διαθέτει ιστοσελίδα, αυτόματα ενισχύει το εταιρικό της προφίλ, στα μάτια των υποψήφιων πελατών αλλά και ανταγωνιστών. Ο πελάτης θέλει να νιώσει αξιοπιστία και σιγουριά πριν προβεί σε μια αγορά. Η ύπαρξη ενός επαγγελματικού site, προβάλει μια δυναμική εικόνα μιας επιχείρησης που δεν διστάζει να έχει τις τιμές και τα προϊόντας της, online. Επιπλέον, δείχνει πάντα διαθέσιμη να υποστηρίξει και να βοηθήσει τον πελάτη, άμεσα και με σύγρονες μεθόδους.
Αυτά είναι μερικά από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα κατασκευής επαγγελματικών ιστοσελίδων, τα οποία αποτελούν τροφή για σκέψη προς όλους τους επιχειρηματίες, εκεί έξω.